QUAD SEGWAY – Snarler AT6 S (T3b)
Mocny, szybki i sprawny w terenie. Żadna praca nie jest mu straszna. Roboczo-użytkowy Snarler to wytrzymała maszyna do wymagających zadań i ekstremalnych warunków, która przekonuje łatwą obsługą, żywotnością i trwałością.
PIĘKNY I PRAKTYCZNY
Snarler jest nie tylko atrakcyjny, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie chronią przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler.
ZWIERZĘ MECHANICZNE
Design Snarlera jest dynamiczny i odważny, zupełnie różni się od obowiązujących trendów. Snarler to zwierzę mechaniczne w lesie.
MOCNY SILNIK DOHC
Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej genreracji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego. To sprawia, że jest to jeden z najmocniejszych silników w tej klasie objętości. Niezależnie czy wspinasz się w górach czy ciągniesz za sobą ciężki ładunek na pewno nie musisz się martwić o wydajność.
TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM
Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
DWIE CHŁODNICE
Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
BEZKOMPROMISOWE PODWOZIE
Niezależne zawieszenie przednich i tylnych kół, duże kąty natarcia i ponadprzeciętny prześwit przy dużych skokach zawieszenia zapewniają doskonałą przepustowość w trudnym terenie, nawet podczas ekstremalnego użytkowania.
NIEZWYKLE MOCNA RAMA
Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę.
NAJLEPSZY W KAŻDYM TERENIE
Napęd 2WD / 4WD, dwa mechanizmy różnicowe * z elektrycznymi blokadami oraz najlepsze opony zapewniające doskonałą przyczepność - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma. * zgodnie ze specyfikacją
WSZECHSTRONNY I PRAKTYCZNY
Mocna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na kompozytowych bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.
SPECYFIKACJA
SILNIK
Typ: | czterosuwowy dwucylindrowy DOHC |
Pojemność: | 570 ccm |
Moc: | 44 k |
Moment obrotowy: | 48 Nm |
Zapłon: | elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna, P/R/N/L/H |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni dyferencjał: | z blokadą elektryczną |
Tylny dyferencjał: | z elektryczną blokadą (zgodnie ze specyfikacją) |
PODWOZIE
Rama: | rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości |
Zawieszenie: | niezależne, podwójne wahacze |
Amortyzatory: | amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny |
Skok: | 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu |
Hamulce: | tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 12" aluminiowe felgi z systemem Beadlock |
Opony: | przód 25 x 8 - 12 / tył 25 x 10 - 12 |
ROZMIARY I WAGA
Długość całkowita: | 2 200 mm |
Szerokość całkowita: | 1 280 mm |
Wysokość całkowita: | 1 320 mm |
Prześwit: | 270 mm |
Rozstaw: | 1 300 mm |
Wysokość siedziska: | 930 mm |
Sucha masa: | 360 kg |
Przedni bagażnik: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg |
Tylny bagażnik: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
HOMOLOGACJA
Homologacja: | T3b |
Uprawnienia: | prawo jazdy kat. B, B1 (samochód osobowy) |
WYPOSAŻENIE
Elektryczna wyciągarka, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12" felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni
QUAD SEGWAY – Snarler AT6 S (T3b)
Mocny, szybki i sprawny w terenie. Żadna praca nie jest mu straszna. Roboczo-użytkowy Snarler to wytrzymała maszyna do wymagających zadań i ekstremalnych warunków, która przekonuje łatwą obsługą, żywotnością i trwałością.
PIĘKNY I PRAKTYCZNY
Snarler jest nie tylko atrakcyjny, ale także praktyczny. Szerokie błotniki skutecznie chronią przed błotem, nawet bez dodatkowych poszerzeń będziesz jednym z najczystszych riderów. Mało który quad ochroni Cię przed błotem tak jak Snarler.
ZWIERZĘ MECHANICZNE
Design Snarlera jest dynamiczny i odważny, zupełnie różni się od obowiązujących trendów. Snarler to zwierzę mechaniczne w lesie.
MOCNY SILNIK DOHC
Chłodzony cieczą czterosuwowy jednocylindrowy silnik DOHC najnowszej genreracji o pojemności 570 ccm ma moc 44 koni i 48 Nm momentu obrotowego. To sprawia, że jest to jeden z najmocniejszych silników w tej klasie objętości. Niezależnie czy wspinasz się w górach czy ciągniesz za sobą ciężki ładunek na pewno nie musisz się martwić o wydajność.
TŁOKI CHŁODZONE OLEJEM
Specjalne dysze rozpylają dwa strumienie oleju od dołu tłoków w ten sposób skutecznie je chłodząc. Dzięki temu praca silnika jest bezproblemowa, a działanie sprawne.
DWIE CHŁODNICE
Dzięki podwójnemu chłodzeniu, wodnemu i olejowemu silnik pracuje stale w optymalnej temperaturze, nawet w ekstremalnych warunkach.
BEZKOMPROMISOWE PODWOZIE
Niezależne zawieszenie przednich i tylnych kół, duże kąty natarcia i ponadprzeciętny prześwit przy dużych skokach zawieszenia zapewniają doskonałą przepustowość w trudnym terenie, nawet podczas ekstremalnego użytkowania.
NIEZWYKLE MOCNA RAMA
Rama ze stali chromowo-molibdenowej jest znacznie mocniejsza niż zwykła stal. Jest sztywna i trwała dzięki czemu gwarantuje doskonałą stabilność oraz precyzyjną jazdę.
NAJLEPSZY W KAŻDYM TERENIE
Napęd 2WD / 4WD, dwa mechanizmy różnicowe * z elektrycznymi blokadami oraz najlepsze opony zapewniające doskonałą przyczepność - dzięki Snarlerowi żadna przeszkoda Cię nie zatrzyma. * zgodnie ze specyfikacją
WSZECHSTRONNY I PRAKTYCZNY
Mocna wyciągarka wyprowadzi Cię z każdej sytuacji. A na kompozytowych bagażnikach można załadować 120 kg ładunku lub zamontować praktyczne uchwyty na akcesoria.
SPECYFIKACJA
SILNIK
Typ: | czterosuwowy dwucylindrowy DOHC |
Pojemność: | 570 ccm |
Moc: | 44 k |
Moment obrotowy: | 48 Nm |
Zapłon: | elektroniczny wtrysk paliwa (EFI) |
Chłodzenie: | cieczą i olejem + tłoki chłodzone olejem |
UKŁAD NAPĘDOWY
Napęd: | 2x4 / 4x4, przełączany elektrycznie |
Skrzynia biegów: | automatyczna, P/R/N/L/H |
Hamowanie silnikiem: | tak |
Przedni dyferencjał: | z blokadą elektryczną |
Tylny dyferencjał: | z elektryczną blokadą (zgodnie ze specyfikacją) |
PODWOZIE
Rama: | rama ze stali chromowo-molibdenowej o wysokiej wytrzymałości |
Zawieszenie: | niezależne, podwójne wahacze |
Amortyzatory: | amortyzatory hydrauliczne ze sprężynami progresywnymi, regulowane napięcie wstępne sprężyny |
Skok: | 180 mm z przodu / 210 mm z tyłu |
Hamulce: | tarcze hydrauliczne |
Felgi: | 12" aluminiowe felgi z systemem Beadlock |
Opony: | przód 25 x 8 - 12 / tył 25 x 10 - 12 |
ROZMIARY I WAGA
Długość całkowita: | 2 200 mm |
Szerokość całkowita: | 1 280 mm |
Wysokość całkowita: | 1 320 mm |
Prześwit: | 270 mm |
Rozstaw: | 1 300 mm |
Wysokość siedziska: | 930 mm |
Sucha masa: | 360 kg |
Przedni bagażnik: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 40 kg |
Tylny bagażnik: | kompozytowy, z antypoślizgową powierzchnią, nośność 80 kg |
Zbiornik paliwa: | 23 l |
HOMOLOGACJA
Homologacja: | T3b |
Uprawnienia: | prawo jazdy kat. B, B1 (samochód osobowy) |
WYPOSAŻENIE
Elektryczna wyciągarka, hak holowniczy, kompozytowe bagażniki z przodu i z tyłu, cyfrowy wielofunkcyjny wyświetlacz, przedni i tylny ochronny bumper, wzmocnienia ochraniające boki, 12" felgi stalowe, regulowane amortyzatory z progresywnymi sprężynami, osłony dłoni